Постійно пам’ятай про
те , що учень, який сидить у класі перед
тобою,- особистість, яку ти повинен навчати.
Визнач для себе кілька важливих
моментів і неухильно їх виконуй:
Починай урок завжди вчасно.
Завжди будь готовим до уроку , чого б це тобі не коштувало.
Приходь у клас хоча б за 15 хвилин до дзвінка,щоб устигнути перевірити стан
кабінету, готовність дошки, учнів; зробити записи в журналі та ін..
Обов’язково
записуй на дошці тему уроку й домашнє
завдання, простеж ,щоб усі учні записали його в щоденник.
Учися розподіляти увагу ,щоб на будь-якому етапі уроку утримувати в полі зору весь клас, устигнути запитати
учня, якщо він відволікається або розмірковує про щось своє.
Не зневажай записами на дошці, навіть простенькими кресленнями, малюнками,
тому що учень , яким би неуважним він не був, обов’язково перепише
з дошки в зошит.
У будь-який спосіб домагайся уваги учнів на уроці.
Не бійся вчитися у своїх колег та учнів , на семінарах та курсах, за
книгами і журналами. Не жалій себе!
Візьми собі за правило: до підготовки кожного уроку ставитися творчо.
Творчість учителя повинна бути постійною, щоденною, невичерпною.
Докладно розроби конспекти одного або кількох уроків. Нехай вони
відрізняються від звичайних: формою, методами, насиченістю, цікавою
інформацією, дослідами тощо.
Не жалкуй часу на написання гарного докладного конспекту уроку: у
майбутньому заощадиш багато часу. Працюючи над конспектом ,використай свої
позначення.
Запам’ятай: «Обіцяв- зроби!»
Обов’язково
виписуй методичні журнали й газети, і
відразу почни вести картотеку статей.
Готуючись до кожного уроку, визнач мінімальний набір найголовніших запитань
і понять, тримай їх у полі зору учнів весь урок.
Немає коментарів:
Дописати коментар