субота, 5 січня 2019 р.

Поради про все

Постійно памятай про те , що учень, який сидить  у класі перед тобою,- особистість, яку ти повинен навчати.
Визнач для себе кілька важливих  моментів і неухильно їх виконуй:
Починай урок завжди вчасно.
Завжди будь готовим до уроку , чого б це тобі не коштувало.
Приходь у клас хоча б за 15 хвилин до дзвінка,щоб устигнути перевірити стан кабінету, готовність дошки, учнів; зробити записи в журналі та ін..
Обовязково записуй на дошці  тему уроку й домашнє завдання, простеж ,щоб усі учні записали його в щоденник.
Учися розподіляти увагу ,щоб на будь-якому етапі уроку утримувати  в полі зору весь клас, устигнути запитати учня, якщо він відволікається або розмірковує про щось своє.
Не зневажай записами на дошці, навіть простенькими кресленнями, малюнками, тому що учень , яким би неуважним він не був, обовязково перепише з дошки в зошит.
У будь-який спосіб домагайся уваги учнів на уроці.
Не бійся вчитися у своїх колег та учнів , на семінарах та курсах, за книгами і журналами. Не жалій себе!
Візьми собі за правило: до підготовки кожного уроку ставитися творчо. Творчість учителя повинна бути постійною, щоденною, невичерпною.
Докладно розроби конспекти одного або кількох уроків. Нехай вони відрізняються від звичайних: формою, методами, насиченістю, цікавою інформацією, дослідами тощо.
Не жалкуй часу на написання гарного докладного конспекту уроку: у майбутньому заощадиш багато часу. Працюючи над конспектом ,використай свої позначення.
Запамятай:  «Обіцяв- зроби!»
Обовязково виписуй  методичні журнали й газети, і відразу почни вести  картотеку статей.
Готуючись до кожного уроку, визнач мінімальний набір найголовніших запитань і понять, тримай їх у полі зору учнів весь урок.
Використай на уроках принцип Ходжі Насреддіна:» Нехай ті, які знають, розкажуть тим, які не знають.»

 


Немає коментарів:

Дописати коментар